Best Western Plus Universal Inn - Newly Renovated!

למצוא את המלון המתאים ביותר באורלנדו בתאריכים שבחרתם, לפי מחיר או העדפה
להשוות דילים עבור Best Western Plus Universal Inn - Newly Renovated! מתוך מאות אתרים, הכול במקום אחד
כדאי לשים לב לדיל עם ביטול בחינם או דירוג מעולה
השוואת חדרים ומחירים
מידע חיוני
צ'ק-אין החל מהשעה | 15:00 |
---|---|
צ'ק-אאוט עד | 11:00 |
ארוחת בוקר | ארוחת בוקר זמינה |
חיות מחמד | אין אפשרות להביא חיות מחמד |
ילדים | ילדים מתקבלים בברכה במלון זה |
שירותים לאורחים
מידע נוסף על Best Western Plus Universal Inn - Newly Renovated!

Best Western Plus Universal Inn - Newly Renovated!
This Orlando hotel is a 3 minutes' drive from the entrance of Universal Orlando Resort. The property offers a games room and outdoor pool. Best Western Plus Universal Inn - Newly Renovated!
דירוגים וביקורות
ביקורות של נוסעים
תאריך כתיבת הביקורת: 31 בדצמ׳ 2024
מועד השהייה: דצמ׳ 2024
Excellent stayed with family
תאריך כתיבת הביקורת: 31 במרץ 2025
מועד השהייה: מרץ 2025
תאריך כתיבת הביקורת: 28 במרץ 2025
מועד השהייה: מרץ 2025
תאריך כתיבת הביקורת: 23 במרץ 2025
מועד השהייה: מרץ 2025
תאריך כתיבת הביקורת: 12 במרץ 2025
מועד השהייה: מרץ 2025
מיקום מצוין
5618 Vineland Road, Florida Center, אורלנדו, 32819-7827, ארצות הברית|1.55 ק"מ מאזור Universal Orlando Resort
10 דברים שאפשר לעשותבמרחק 1.04 ק"מ
תחבורהבמרחק 12.94 ק"מ
נמל תעופהבמרחק 39.35 ק"מ
צ'ק-אין וצ'ק-אאוט
צ'ק-אין החל מהשעה:
15:00
צ'ק-אאוט עד השעה:
11:00
טוב לדעת
ילדים מתקבלים בברכה במלון זה
אין אפשרות להביא חיות מחמד
ארוחת בוקר זמינה
מחיר ארוחת הבוקר
יש ליצור קשר עם המלון לקבלת מידע על מחירים
אפשרויות ארוחת הבוקר
ארוחת בוקר אנגלית
תפריט ארוחת הבוקר
מזנון
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. As a result of the coronavirus (COVID-19), this property has temporarily suspended its shuttle services. Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary, and other relevant info on dates where such guidelines exist. Spa and gym facilities at this property are unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). A damage deposit of USD 100 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed within 14 days of check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property. Please note the following information regarding packages: - Packages can be sent to the property up to 7 days prior to arrival - A per package fee plus tax will be charged. Please contact the property for details - A maximum of 10 packages can be sent to each room - The guests name on the reservation must match the name on the package - Guests must retrieve packages before they depart
Guests must provide own credit card which matches name of reservation when checking in. The hotel will pre-authorize your card and the pre-authorization will be released if there are no extra charges or damage to the room when checking out. Some hotels and room types have special policies, please check with the hotel for more information.-