Mariposa Inn and Suites

למצוא את המלון המתאים ביותר בMonterey בתאריכים שבחרתם, לפי מחיר או העדפה
להשוות דילים עבור Mariposa Inn and Suites מתוך מאות אתרים, הכול במקום אחד
כדאי לשים לב לדיל עם ביטול בחינם או דירוג מעולה
השוואת חדרים ומחירים
מידע חיוני
צ'ק-אין החל מהשעה | 16:00 |
---|---|
צ'ק-אאוט עד | 11:00 |
ארוחת בוקר | ארוחת בוקר זמינה |
חיות מחמד | אפשר להביא חיות מחמד בתוספת תשלום |
ילדים | ילדים מתקבלים בברכה במלון זה |
שירותים לאורחים
מידע נוסף על Mariposa Inn and Suites

Mariposa Inn and Suites
Located 3 km from Fisherman's Wharf, Mariposa Inn and Suites offers an outdoor heated pool and terrace with fire pit patios. The rooms feature free WiFi and an in-room safe. Every room includes a flat-screen cable TV.
דירוגים וביקורות
מיקום טוב מאוד
1386 Munras Ave, Monterey, 93940, ארצות הברית|2.33 ק"מ מאזור Old Fisherman's Wharf
צ'ק-אין וצ'ק-אאוט
צ'ק-אין החל מהשעה:
16:00
צ'ק-אאוט עד השעה:
11:00
טוב לדעת
ילדים מתקבלים בברכה במלון זה
אפשר להביא חיות מחמד בתוספת תשלום
ארוחת בוקר זמינה
מחיר ארוחת הבוקר
יש ליצור קשר עם המלון לקבלת מידע על מחירים
אפשרויות ארוחת הבוקר
ארוחת בוקר קונטיננטלית
תפריט ארוחת הבוקר
Boxed/packaged food.
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Spa and gym facilities at this property are unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Due to coronavirus (COVID-19), this property adheres to strict physical distancing measures. Due to the coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. It's not possible to stay at this property for coronavirus (COVID-19) quarantine purposes. A damage deposit of USD 100 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed within 7 days of check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property.
Guests must provide own credit card which matches name of reservation when checking in. The hotel will pre-authorize your card and the pre-authorization will be released if there are no extra charges or damage to the room when checking out. Some hotels and room types have special policies, please check with the hotel for more information.-