Ely House Hotel

למצוא את המלון המתאים ביותר בWolverhampton בתאריכים שבחרתם, לפי מחיר או העדפה
להשוות דילים עבור Ely House Hotel מתוך מאות אתרים, הכול במקום אחד
כדאי לשים לב לדיל עם ביטול בחינם או דירוג מעולה
השוואת חדרים ומחירים
מידע חיוני
צ'ק-אין החל מהשעה | 15:00 |
---|---|
צ'ק-אאוט עד | 11:00 |
ארוחת בוקר | ארוחת בוקר זמינה |
חיות מחמד | אין אפשרות להביא חיות מחמד |
ילדים | ילדים מתקבלים בברכה במלון זה |
שירותים לאורחים
מידע נוסף על Ely House Hotel

Ely House Hotel
Winner of Black Country Hotel & Tourism GOLD award. Awarded ‘Quality in Wolverhampton status' by City Council for high standard of customer service as well as a Booking. Com "Award of Excellence 2016" for exceeding guests' expectations.
דירוגים וביקורות
מיקום מצוין
53 Tettenhall Road, Wolverhampton, WV3 9NB, בריטניה|1.55 ק"מ מאזור Wolverhampton Railway Station
צ'ק-אין וצ'ק-אאוט
צ'ק-אין החל מהשעה:
15:00
צ'ק-אאוט עד השעה:
11:00
טוב לדעת
ילדים מתקבלים בברכה במלון זה
גיל 1 ומטה
ילדים יכולים להשתמש במיטות נוספות תמורת תשלום נוסף בסך GBP 15.
גיל 15 ומטה
ילדים יכולים להשתמש במיטות נוספות תמורת תשלום נוסף בסך GBP 20.
אין אפשרות להביא חיות מחמד
ארוחת בוקר זמינה
מחיר ארוחת הבוקר
$14 (≈GBP 11)/אדם
אפשרויות ארוחת הבוקר
ארוחת בוקר קונטיננטלית
תפריט ארוחת הבוקר
Set menu.
Please inform Ely House Hotel of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to the coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service hours. In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary, and other relevant info on dates where such guidelines exist. Due to coronavirus (COVID-19), this property adheres to strict physical distancing measures. Due to the coronavirus (COVID-19), make sure you're booking this property in accordance with the destination's local government guidelines, including (but not limited to) the purpose of travel and maximum group size. Due to the coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. It's not possible to stay at this property for coronavirus (COVID-19) quarantine purposes. A damage deposit of GBP 50 is required on arrival. This will be collected as a cash payment. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full in cash, subject to an inspection of the property. Weekend breakfast is served from 08:00 until 09:30. Room service is also available on request. You must show the credit card used to book upon check-in. Please supply the cardholder address when making a booking.
Cash