Libre Hotel, BW Signature Collection

למצוא את המלון המתאים ביותר בלימה בתאריכים שבחרתם, לפי מחיר או העדפה
להשוות דילים עבור Libre Hotel, BW Signature Collection מתוך מאות אתרים, הכול במקום אחד
כדאי לשים לב לדיל עם ביטול בחינם או דירוג מעולה
השוואת חדרים ומחירים
מידע חיוני
צ'ק-אין החל מהשעה | 14:00 |
---|---|
צ'ק-אאוט עד | 12:00 |
ארוחת בוקר | ארוחת בוקר זמינה |
חיות מחמד | אפשר להביא חיות מחמד בתוספת תשלום |
ילדים | ילדים מתקבלים בברכה במלון זה |
שירותים לאורחים
מידע נוסף על Libre Hotel, BW Signature Collection

Libre Hotel, BW Signature Collection
Libre Hotel, BW Signature Collection by Best Western is offering accommodation in Lima. Located around 800 metres from Larcomar, the hotel is also 5 km away from Museum of the Nation. San Martín Square is 8 km from the hotel.
דירוגים וביקורות
מיקום מצוין
Av. la Paz 730, Miraflores, לימה, 18, פרו|1.06 ק"מ מאזור Parque del Amor
צ'ק-אין וצ'ק-אאוט
צ'ק-אין החל מהשעה:
14:00
צ'ק-אאוט עד השעה:
12:00
טוב לדעת
ילדים מתקבלים בברכה במלון זה
אפשר להביא חיות מחמד בתוספת תשלום
ארוחת בוקר זמינה
תפריט ארוחת הבוקר
מזנון
אפשרויות ארוחת הבוקר
ארוחת בוקר אמריקנית
מחיר ארוחת הבוקר
יש ליצור קשר עם המלון לקבלת מידע על מחירים
Please inform Libre Hotel, BW Signature Collection by Best Western of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property currently isn't accepting guests from certain countries on dates where such guidelines exist. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). As a result of the coronavirus (COVID-19), this property has temporarily suspended its shuttle services. Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary, and other relevant info on dates where such guidelines exist. A damage deposit of USD 100 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property.
In accordance with local tax laws, Peruvian citizens, foreigners staying more than 59 days in Peru, and foreign business travelers who require a printed invoice must pay an additional fee of 18%. Foreign guests not in any of the aforementioned categories can provide a copy of their immigration card and passport to waive the 18% additional fee (IVA).