Hilton Dresden an der Frauenkirche

למצוא את המלון המתאים ביותר בדרזדן בתאריכים שבחרתם, לפי מחיר או העדפה
להשוות דילים עבור Hilton Dresden an der Frauenkirche מתוך מאות אתרים, הכול במקום אחד
כדאי לשים לב לדיל עם ביטול בחינם או דירוג מעולה
השוואת חדרים ומחירים
מצטערים, נראה שאין דילים זמינים לתאריכים אלה. אפשר לנסות לשנות את תאריכי הנסיעה ולחפש שוב.
מידע חיוני
צ'ק-אין החל מהשעה | 15:00 |
---|---|
צ'ק-אאוט עד | 12:00 |
ארוחת בוקר | ארוחת בוקר זמינה |
חיות מחמד | אפשר להביא חיות מחמד בתוספת תשלום |
ילדים | ילדים מתקבלים בברכה במלון זה |
שירותים לאורחים
מידע נוסף על Hilton Dresden an der Frauenkirche

Hilton Dresden an der Frauenkirche
This hotel is located in the heart of Dresden's old town, directly opposite the famous Frauenkirche. The air-conditioned rooms at the Hilton Dresden feature a flat-screen TV, WiFi, tea and coffee making facilities, a bathrobe and slippers.
דירוגים וביקורות
ביקורות של נוסעים

US
תאריך כתיבת הביקורת: 12 בדצמ׳ 2024
מועד השהייה: אוק׳ 2024
In the Mddle of Everything
תאריך כתיבת הביקורת: 2 בינו׳ 2025
מועד השהייה: דצמ׳ 2024
Shabby hotel in top location
תגובת המלון
תאריך כתיבת הביקורת: 12 במרץ
es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel nicht Ihren Erwartungen entsprach. Ihre Eindrücke sind uns sehr wichtig und wir nehmen sie ernst.
Es freut uns zu hören, dass Sie unsere zentrale Lage gegenüber der Frauenkirche schätzen. In Bezug auf die Ausstattung unseres Hotels bedauern wir, dass sie nicht Ihren Vorstellungen entsprach. Es liegt in unserem Bestreben, unseren Gästen einen angenehmen und komfortablen Aufenthalt zu bieten und wir sind stetig bemüht, unsere Dienstleistungen und Einrichtungen zu verbessern.
Es ist schön zu hören, dass Sie unser Frühstücksangebot gut fanden. Bezüglich der von Ihnen angesprochenen Punkte, möchten wir uns entschuldigen, wenn Ihr Aufenthalt dadurch beeinträchtigt wurde. Wir versichern Ihnen, dass Ihre Meinung für uns von großer Bedeutung ist.
Wir bedauern aufrichtig, dass wir Ihren Erwartungen diesmal nicht gerecht geworden sind und dass Sie sich dazu entschieden haben, in Zukunft andere Hotels zu bevorzugen. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns dennoch eine weitere Chance geben würden, Ihre Meinung über unser Hotel zu ändern.
Mit freundlichen Grüßen,
Martin Raich, General Manager
תאריך כתיבת הביקורת: 29 בדצמ׳ 2024
מועד השהייה: דצמ׳ 2024
Overpriced
תגובת המלון
תאריך כתיבת הביקורת: 12 במרץ
es freut uns zu hören, dass Sie die exzellente Lage unseres Hilton Dresden Hotels zwischen Frauenkirche und Fürstenzug zu schätzen wissen. In der Tat bemühen wir uns stets, unseren Gästen ein sauberes und angenehmes Ambiente zu bieten.
Ihr Feedback bezüglich des Frühstückspreises und der Kosten für Fitness- und Poolbereich ist uns wichtig. Bitte verstehen Sie, dass wir stets bestrebt sind, ein hohes Qualitätsniveau in allen unseren Dienstleistungen zu bieten und unsere Preise dementsprechend gestalten.
Unsere Zimmer, die im Stil der er Jahre gestaltet sind, entsprechen dem historischen Charme unserer Stadt und unseres Hotels. Wir verstehen, dass Design eine Frage des persönlichen Geschmacks ist und hoffen, dass dies insgesamt zu einem einzigartigen Aufenthalt beigetragen hat.
Zum Thema Matratze nehmen wir Ihre Rückmeldung sehr ernst. Wir haben das Ziel, unseren Gästen einen komfortablen und erholsamen Schlaf zu bieten. Hierbei spielt die Qualität der Matratzen eine entscheidende Rolle.
Wir hoffen, Sie trotz Ihrer gemischten Erfahrungen in Zukunft erneut in unserem Hause begrüßen zu dürfen und Ihnen unser Bestreben, einen exzellenten Service zu bieten, erneut zu beweisen.
Mit freundlichen Grüßen,
Martin Raich, General Manage
תאריך כתיבת הביקורת: 18 באוג׳ 2024
I always appreciate a luggage rack but one in a room for 2 people is ridiculous.
We also got unlucky with the bathroom as the shower curtain was mounted wrong so taking a shower meant creating a lake in the bathroom.
The hotel is not very well organised, we had to wait a lot to check-in and when it was finally our turn, even though the room was ready, we would have had to pay to check in earlier for mere 50 minutes. Embarrassing.
We left the luggages and came back later and had to queue again with all the guests that had just arrived, for more than half an hour. We only needed the key cards, we already did all the paperwork.
They preauthorised 50€ per night on our cards, in case we wanted to use the room service or the restaurant, which we explained we didn’t. And if you looked at the room service menu, you wouldn’t want to as well..
I would expect a famous chain like the Hilton to know that “Taglietelle Carbonara” doesn’t exist, it’s “Spaghetti carbonara” or “Rigatoni alla carbonara”.
Furthermore “Spaghetti bolognese” doesn’t exist as well, it’s “tagliatelle bolognese”.
There’s a pool but it’s unclear if it’s available to every guest. The staff is not keen on divulging information.
It would be nice if more of the staff would be able to speak English (and maybe a third language) as a lot of the guests are tourists from other countries.
תאריך כתיבת הביקורת: 15 בינו׳ 2025
מועד השהייה: ינו׳ 2025
Staycation in Hilton Dresden
The hotel is outdated and in need of a good renovation however the rooms are spacious and clean but on arrival the bath amenities were not refilled so before jumping in the shower, have a look so you do not have the same surprise.
No greeting and welcome upon check-in instead direct request for a credit card, no basic information provided as well and reception team showed no interest in assisting guest.
The head concierge was very nice and his recommendation was helpful.
Overall we enjoyed our stay in Dresden and enjoyed the food very much.
תגובת המלון
תאריך כתיבת הביקורת: 12 במרץ
we are delighted that you liked the location of our Hilton Dresden hotel and the size and cleanliness of our rooms. As you rightly noted, we are indeed in an excellent location that allows our guests access to many excellent restaurants.
We are sorry to hear that some aspects of your stay did not meet your expectations. Regarding your feedback on the welcome and the information provided at check-in, we would like to emphasise that it is our constant aim to offer our guests a warm welcome and excellent customer service.
We are pleased that you appreciated the helpfulness and recommendations of our head concierge. Our concierge team is always ready to assist our guests with advice and practical help to make their stay as pleasant as possible.
We hope to welcome you back to our hotel on your next visit to Dresden and to offer you a thoroughly satisfying experience.
Kind regards,
Martin Raich, General Manager
מיקום מצוין
An der Frauenkirche 5, דרזדן, 01067, גרמניה|1.47 ק"מ מאזור Central Station Dresden
10 דברים שאפשר לעשותבמרחק 0.22 ק"מ
תחבורהבמרחק 1.23 ק"מ
נמל תעופהבמרחק 9.19 ק"מ
צ'ק-אין וצ'ק-אאוט
צ'ק-אין החל מהשעה:
15:00
צ'ק-אאוט עד השעה:
12:00
טוב לדעת
ילדים מתקבלים בברכה במלון זה
מגיל 17 עד 17
ילדים יכולים להשתמש במיטות נוספות תמורת תשלום נוסף בסך EUR 23.
אפשר להביא חיות מחמד בתוספת תשלום
ארוחת בוקר זמינה
מחיר ארוחת הבוקר
$31 (≈EUR 29)/אדם
אפשרויות ארוחת הבוקר
ארוחת בוקר קונטיננטלית
תפריט ארוחת הבוקר
מזנון
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Some rooms offer access to the executive lounge where guests can enjoy free drinks and snacks, as well as a continental breakfast. Please note that the provided credit card is the card that will be charged upon booking for nonrefundable bookings. Please note that city tax is variable and is not included in the rate. Please contact the property directly for more details. Please note that pets are permitted for a surcharge of EUR 50 per stay.